3 nov. 2018

HOY SÁBADU 3, NOVIEMBRE.

CASA DE LAS CULTURAS, BEMBIBRE.
L’ASOCIACIÓN CULTURAL FACEIRA en collaboración cono Escelentísimu Ayuntamientu de Bembibre, organiza hoy sábadu 3 de Noviembre a las 18:00 horas el “VI FILANDÓN BERCIANU” que tendrá llugar na “Casa de las culturas” de Bembibre C/ Lope de Vega 3, con entrada llibre hasta chenar l’aforu.

Nesta sesta edición del Filandón Bercianu, habrá sitiu pa la toponimia popular, presentaremos el llibru “Llión Máxicu” editáu pola A.C Faceira y falaremos de la hestoria y de la organización territorial no Bierciu y no restu de Llión.

Cuntamos con que too ello valga d’escusa pa filar historias y alcordanzas de tódolos asistentes no qu’asperamos seya una fiesta participativa y popular.

El filandón va realizase cona collaboración l’escelentisimu Ayuntamientu de Bembibre e intervendrán: Fernando Álvarez-Balbuena con una esposición titulada “Toponimia popular de tradición oral no Bierciu Oriental” y Alberto Flecha que falará sobro “Historia de la organización territorial en León y en El Bierzo”. Durante el Filandón tendremos la presentación del llibru “Llión Máxicu” a cargu’l sou ilustrador Ricardo Escobar.

Tamién habrá tiempu para cuntar hestorias y compartir alcordanzas, todo ello amenizáu cona música de Fran Allegre, músicu y artesanu d’instrumentos de las comarcas llionesas

No hay comentarios: