28 ene 2019

Cun outru acentu, na mesma llingua.

Recordemos que tanto el Mirandés como el Leonés son modalidades de un mismo idioma, que se hablo por todo el Reino de León, aunque ahora mismo, solamente es reconocido como idioma cooficial por la Republica de Portugal - desde hoy hace 20 años,- en la Tierra de Miranda do Douro, donde lo llaman Mirandés.


Dues décadas de la Lei 7/99
L die 29 de janeiro, la Cámara de Miranda de l Douro i la Associaçon de la Lhéngua i Cultura Mirandesa márcan la passaige de 20 anhos suobre la publicaçon de la Lei 7/99 cun un serano al redror de l tema “Dues décadas de la Lei de l Mirandés”. La tertúlia será no salon nobre de la Cámara, a las 9 horas de la nuite, i ajuntará alguas de las personas i representantes dalguas de las anstituiçones más arrimadas anstitucionalmente a la lhéngua mirandesa. La oucasion bai a serbir tamien para que las dues anstituiçones ourganizadoras anúncien amportantes medidas feturas para fortalecer i promober la lhéngua mirandesa.


Tradución

Dos décadas de la Lei 7/99
Güei 29 de Xeneiru, la "Cámara de Miranda de l Douro i la Associaçon de la Lhéngua i Cultura Mirandesa" celebran el 20 aniversariu la aprobación de la lei 7/99 cun filandón u seranu al redor del tema "Duesas décadas de la Ley de l Mirandés.
 "El calechu será nel Salon Nobre de la Cámara , a las 9 la nueite, ou se xuntaran dalgunas personas y representantes las istituciones más al cabu la llingua mirandesa.
La ocasión servirá tamién pa que las dos istituciones organizadoras anuncien importantes medidas futuras pa fortalecere y promovere la LLingua Mirandesa.

La Associaçon de Lhéngua i Cultura Mirandesa – ALCM, deseia que este rinconico se mantenga l más atualizados possible, traiendo assuntos bariados i atuales de la nuossa lhéngua i cultura a todos ls que eiqui mos bejítan, cun toda la codícia, seriadade i professionalismo.
👇👇👇

Associaçon de Lhéngua i Cultura Mirandesa 





No hay comentarios: