16 abr 2018

RESISTENCIA LLIONESA

La izquierda leonesa organiza su ya 2º jornada de 
RESISTENCIA LLIONESA.

Tendrá lugar el próximo día 22 y será una jornada de mañana y tarde.

Por la mañana habrá una concentración en la PLAZA DEL GRANO a las 12:00 h, de donde saldrá un pasacalles que recorrerá todo el casco antiguo de la ciudad.

Ya por la tarde y a partir de las 18.00h. en la Taberna "El Cuervo", situada en la calle "La Sal" del "Barrio Húmedo" tendremos una exposición fotográfica y música hasta "apiechare la tabierna"
Que vos preste a´sgaya!!!

En chegando’l 23 d’abril, Día de la Comunidá Autonoma de Castiella y Llión, caracterizáu por celebrar la lexitimación d’un constructu politicu basáu, entre outras calamidades, na negación de los dereitos soberanos del nuesu puebru, políticas feitas de costiella al mesmu, escuros procesos de acumulación capitalista, intereses privaos y segundas intenciones; la Esquierda Llionesa vuelve a celebrar el sou Día de Resistencia col afán de volver a fincar el sou compromisu de lluita y militancia escontra esta doliosa realidá.

La nuesa xornada de resistencia tendrá llugar el domingu, 22 d’abril de 2018 y escomencipiará a las 12 del mediudía con una concentración nún de los llugares más simbólicos de la resistencia llionesa: La Praza’l Granu, pa dar pasu a un pasacalles pol cascu antiguu de la ciudá de Llión faciendo partícipe a la ciudadanía de las nuesa reivindicación.

Ya de tarde, a las 18,00 h. empezará la nuesa Fiesta de Resistencia qu’esti añu tendrá llugar na tabierna llionesa El Cuervo (C/ Sal 6). 
A lo llargo de la mesma los asistentes podrán esfrutar d’una Jam Session Folk na que cualisquier asistente podrá intervenir con música, baille ou lecturas poéticas reivindicativas y durante la cuala, tamién expondremos las meyores fotografías que baixo’l hastag #ResistenciaLlionesa foron publicadas en redes sociales nos últimos días.

A las 20:00 intervendrá’l grupu El Último Tornillo con un conciertu y pa cabu, tendremos pinchada y xoldra que durará hasta echar el piechu.

¡Estáis todas convidadas a esta respuesta de sonrisas, allegría y compromisu a la opresión que dende cuantayá sufrimos tódalas llionesas baixo esta artificial comunidá autónoma y l’estáu que la instrumentaliza! La xornada del pasáu añu foi un éxitu dafeitu, ¡Nun vos perder ésta! 😉
 ¡NUN FALTAR!

http://xuntanza.info/2018/04/16/2u-dia-de-resistencia-de-la-esquierda-llionesa/

No hay comentarios: