31 oct. 2016

"Poemas de La Caleya":Guei presentación del llibru

Una llengua ye un xeitu d´agüeyar, ver y d´amosar el mundiu. Ye polo que la UNESCO considéralas a todas ellas Patrimoniu de la Humanidá dignas de ser respetadas en sí mesmas y en los sous falantes, quienes poseyen una riestra de dreitos; en definitiva: el deitru a falar, espresase y usar la llengua na sua vida diaria, deitru a deprenderla y deitru a deprender n´ella. Enrique Soto (del Entamu).
La obra reúne cuentos y poesías premiados por la asociación La Caleya en los certámenes convocados anualmente entre los años 2011 y 2015. Este concurso tiene como objetivo principal fomentar la transmisión oral de padres a hijos, y de abuelos a nietos, de los cuentos tradicionales leoneses, así como la creación en lengua leonesa. Los relatos ofrecen el interés añadido de conservar las expresiones propias de diferentes comarcas de León.

Guei llunes 31 preséntase esti llibru na Biblioteca Pública de Llión.
 Tarán presentes: 
Mar Sancho, Direutora Xeneral de Politicas Culturales y Comisionada pa la Llengua,  Enrique Soto, Presidente de La Caleya, José Antonio Martínez Reñones, Editor de Lobo Sapiens, Autores del llibru que lleerán un fragmentu de la sua obra.




No hay comentarios: