27 ago. 2016

Festival Folclóricu "La Sartén Charra.

Nel pasáu día 13 d´esti mes, celebrose nel pueblu charru de´Payu el festival folclóricu "La Sartén Charra". 
"Parti del Rebollal" que da la noticia na nuesa Llïngua diz asina:

"Payu s'enllena de música con el Festival Folclóricu "La Sartén Charra"
El pasáu sábadu 13 d'Agostu, el pueblu de Payu golvió a jadel el su Festival Folclóricu, "La sartén charra".

Además del grupu "Jálama" de Payu (nel questá el qu'estu escribi, anque no salga enas afotus), estuvun tamborilerus de la escuela de Ciarrodrigu, además de tamborilerus comu José, d'Aldeadávila, o Berna, de Cabrerizus. Estuvu tamién el músicu zamoranu Alfredo Domínguez Prada que, en compaña de Marta, María, Marta y Berna, tocó un puñáu de sonis tradicionalis. Esti añu, la "Sartén Charra" se le dio a Berna Pérez, tamborileru de Cabrerizus y del grupu folk "Folk on Crest", pola su defensa de la cultura tradicional. Esti premiáu a uñi asina a la lista juntu a Verónica Mangas (2015), Lauri (2014), Consuelo (2013) y José Benito Mateos "TXEBE" (2012).


El Festival Folclóricu acabó a la nochi con el conciertu del grupu leonés "Tarna".


http://partidelrebollal.blogspot.com.es/2016/08/payu-senllena-de-musica-con-el-festival.html



Las mujeres "sarteneras" eran a mediados del siglo XX las encargadas de ambientar con su música, con la única ayuda de una sartén, una cuchara y un dedal, los momentos más importantes del año en la comarca salmantina de El Rebollar (EFE)
MMMMMM

"TARNA": Rodrigo y Diego hablan sencillamente de reelaboración de la música leonesa. Sin duda alguna, es algo mucho más íntimo y cómplice, el resultado definitivo de un proceso de interiorización emocionalmente intenso.”
GRUPO DE PALOTEOS DE SAUCELLE

No hay comentarios: