2 abr. 2009


SALVEMOS EL MURAL LOS REIS LLÏONESES
(Contiene formularios para enviar a las distintas administraciones competentes:
-Ayuntamiento -INSS- y Instituto Leonés de Cultura)
"Cliquear" abajo





CORAZÓN DE LEÓN
"Nun sei si dalguna vegada vistéis en Llión Ciudá´l mural dedicáu a los Reis de Llión nel edificiu del Institutu Nacional de la Seguridá Social (INSS), situáu na esquina ente l´Avenida la Facultá y la Plaza Guzmán el Buenu. Nun chama mueitu l´atención, peru´l INSS tenta de derribare l´ inmueble en curtiu, y cun eillu se fuliminará unu los escasísimos testimonios monumentales dedicáos a los nuesos pobres reis llïoneses. Cumu l´edificiu nun goza de nengún interés hestóricu, nun tien prevista nenguna autuación pa salvare´l mencionáu mural.Enantia esta situación, hai xente cumu Javier Díez Arroyo (que ye de quien partiéu la iniciativa) que ta apresentandu escritos pa desixire la conservación el mural nel edificiu que se construirá postreiramente, ou nel llugar que seya, peru espuestu al públicu en xeneral. Pur eillu, vos animou a que rechenéis los documentos que vos alxuntu, camudandu las mayúsculas del entamu (datos presonales) y de la fin (data d´apresentación) pur los vuesos propios datos. Los escritos puedense apresentar en cada uerganismu ou nos rexistros de cualisquier alministración pública, que furrulan cumu ventaniella única (pur exemplu, na Subdelegación del Goviernu) Debense apresentare dous exemplares, orixinal y copia, pa que seillen esta cabeira.Asperu que vos animéis a collaborare. Aiquí vos deixu´l enllaz a los documentos :



No sé si alguna vez habréis visto en León Ciudad el mural dedicado a los Reyes de León en el edificio del Instituto Nacional de la Seguridad Social (INSS), situado en la esquina entre la Avenida de la Facultad y la Plaza de Guzmán el Bueno: lo podéis ver en la foto de la derecha, amablemente cedida por Marcos Álvarez. No llama mucho la atención, pero el INSS pretende derribar el inmueble en breve, y con ello se destruiría uno de los escasísimos testimonios monumentales dedicados a nuestros pobres reyes leoneses. Como el edificio no goza de ningún interés histórico, no hay prevista ninguna actuación para salvar el mencionado mural.
Ante esta situación, está habiendo gente como Javier Díez Arroyo (que es de quien ha partido la iniciativa) que está presentando escritos para exigir la conservación del mural en el edificio que se construirá posteriormente, o en el lugar que sea, pero expuesto al público en general. Por ello, os animo a que rellenéis los documentos que os adjunto, sustituyendo las mayúsculas del principio (datos personales) y del final (fecha de presentación) por vuestros propios datos. Los escritos se pueden presentar en cada organismo o en los registros de cualquier administración pública, que funcionan como ventanilla única (por ejemplo, en la Subdelegación del Gobierno). Se deben presentar dos ejemplares, original y copia, para que sellen esta última.Espero que os animéis a colaborar. Aquí os dejo el enlace a los documentos a presentar:


Instituto Nacional de la Seguridad Social

Ayuntamiento de León- Patrimonio

Ayuntamiento de León- Urbanismo

Instituto Leonés de Cultura


Vere la entrada orixinal en



CORAZÓN DE LEÓN

No hay comentarios: